מותג הטיפוח היוקרתי GENEVE L.RAPHAEL מציג: תחליב ניקוי ומי פנים מסדרת ה ultimate

יום ראשון, אפריל 4, 2010 @ 16:22
עורך: Sinay Graphics

הדרך לעור בריא ומטופח מתחילה בניקוי יעיל ונכון של העור. על עור הפנים, החשוף לסביבה, מצטברת במהלך היממה שכבה דקה של לכלוך אליה מתווספים גם זיעה ושמן ובמקרים רבים גם חומרי טיפוח כגון קרמים ומוצרי איפור. שכבה זו עלולה לחסום את הנקבוביות, לפגוע ביכולת התפקוד התקינה של העור ולחסום את דרכם של המרכיבים הפעילים במוצרי הטיפוח שמיועדים לעזור לעור בהאטת קצב הזדקנותו. בכך טמונה חשיבות הניקוי היומיומי של העור. 

אבל לא די בכך. ניקוי העור חייב להיות יסודי על מנת שלא ישאיר על פני העור שאריות בלתי נראות לעין של לכלוך או איפור והוא חייב להיעשות עם התכשירים הנכונים המתאימים למצב העור על מנת שהניקוי יהיה יסודי (במיוחד בעור שמן), לא ייבש את העור (בעיקר בעור יבש) וכדומה. 

GENEVE L.RAPHAEL מותג הטיפוח היוקרתי משווייץ, מציג צמד תכשירי ניקוי, תחליב ניקוי ומי פנים מסדרת אולטימייט, המהווים שילוב יעיל בדרך לעור נקי ומטופח ומיועדים לטיפול בעור רגיל יבש/יבש מאד. 

ULTIMATE ANTI WRINKLE SMOOTHING CLEANSER  

תחליב ניקוי עדין ומפנק לניקוי העור, הסרת איפור והכנת העור לטיפול ההמשך 

תחליב ניקוי עמוק ומסיר איפור, בניחוח עדין ובמרקם קליל המעניק לחות לעור הפנים. מסייע לשקם את מגן הלחות של העור ושומר על השומנים טבעיים (ליפידים) באמצעות שימוש בגורמים מייצבי עור השומרים על רמת לחות אופטימאלית בעור. מעניק יתרונות התחדשות לעור תורם למיצוקו ולחידוש המאגר המינראלי שלו הודות לתערובת אקסקלוסיבית של תמציות בוטאניות. 

עור הפנים נותר נקי, נעים, בעל מרקם רך וקטיפתי המעניק תחושת נעימות נפלאה לאורך זמן. 

מתאים לעור רגיל ועור יבש/ יבש מאוד. 

אופן השימוש: יש למרוח מדי בוקר וערב על עור פנים וצוואר לחים, לעסות את העור בתנועות מעגליות ולאחר מכן לשטוף עם מים פושרים או לנגב. 

תכולה: 200 מ"ל     מחיר מומלץ לצרכן: 187 ₪ 

 

ULTIMATE ANTI WRINKLE SOFTENING LOTION 

מי פנים מרככים 

 

מי פנים ללא אלכוהול עם נוסחה בוטאנית עדינה. משלים את פעולת הניקוי והסרת האיפור. עוזר לשמור על רמות לחות חיוניות של העור, תומך בפעולות אנטי-דלקתיות ומגנות עם תערובת מרכיבים בעלי יכולות הרגעת גירויים ורענון העור. 

פעולתו העדינה והיעילה במיוחד מותירה את העור רך רגוע ורענן. 

 

מתאים לעור רגיל ועור יבש/ יבש מאוד. 

אופן השימוש:  בוקר וערב  לאחר ניקוי העור בתחליב הניקוי להחליק על פני עור הפנים והצוואר באמצעות צמר גפן. לנגב בטפיחות קלות על פני העור. 

 

תכולה: 200 מ"ל     מחיר מומלץ לצרכן: 187 ₪ 

 

מרכיבים עיקריים במוצרים ופעולות: 

  • תשלובת בלעדית של מרכיבי ניקוי עדינים המבוססת על תמציות צמחים.
  • תמצית אכינצאה- מסייעת להגנה על שכבת ההגנה הטבעית של העור. מונעת פגיעה בחומצה ההאילורונית שבעור שעוזרת לשמור רמת הלחות הנאותה בעור.
  • תמצית זנב סוס- מסייעת להתחדשות מהירה של תאי העור, לכיווץ הנקבוביות לוויסות ההפרשה השומנית בעור ולשיפור גמישותו.
  • פרו-ויטמין B5- מרכיב אנטי-דלקתי, מרגיע, מגן מלחלח ומעניק לעור תחושת רעננות .

 

סדרת ULTIMATE : 

קו המוצרים ULTIMATE  של מותג הטיפוח היוקרתי השוויצרי 

GENEVE L.RAPHAEL הינו קו מוצרים לטיפוח העור שפותח בשילוב תמציות צמחים בוטאניות אקסקלוסיביות, ומטפל בנזקי הגיל. הנוסחה עשירה בביו-מינראלים וצמחי מרפא ומשלבת טכנולוגיות חדשניות בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות העור וטיפולי הרמה. 

קו המוצרים ULTIMATE פותח כדי להמריץ את ייצור הקולגן הטבעי של העור, עם אפקט הרמה ומיצוק נראים לעין. 

להשיג במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" ובאמצעות חיוג ישיר: 1-800-85-84-84

 

 

www.ronitraphael.co.il

לא ניתן להגיב.