כיצד לטפח את עור הפנים בכל קבוצת גיל

יום ראשון, מרץ 21, 2010 @ 01:12
עורך: Sinay Graphics

בגילאי ה-20
אנשים בשנות ה-20, שעדיין לא ראו עדות לנזקי השמש על העור שלהם, נוטים לדלג על מריחה יומיומית של קרם הגנה. אולם ככל שמתחילים להשתמש בקרם הגנה בגיל מוקדם יותר – כך ניתן למנוע טוב יותר את הנזק בעתיד.

לאלה המתעצלים למרוח קרם הגנה מדי בוקר, מומלץ לרכוש קרם לחות שמכיל מסנן SPF 15. קרם לחות זה מספק הגנה מפני השמש – ומונע התבגרות מוקדמת של העור.

בגילאי ה-30
בקבוצת גיל זו אנשים מתחילים להיות מוטרדים מהעור שלהם, ומחפשים כיצד לשמור אותו בריא וזוהר. בגילאים אלה צבע העור עמום מבעבר, ומופיעות עליו נקודות חומות כתוצאה מחשיפת יתר לשמש. אחת הדרכים היעילות לשמר את גוון העור היא לרכוש מוצרי טיפוח המכילים רטינול.

כדי להשיג תוצאות מהירות יותר מומלץ לעבור טיפול פילינג ברונית רפאל – מדע היופי. טיפול זה מתבצע על ידי הסרת תאים בשכבת האפידרמיס (העור העליון). התוצאה המתקבלת היא עור חלק יותר, אחיד יותר, בהיר יותר וצעיר יותר למראה. בגילאי ה-30 קצב ההתחדשות של תאי העור נמוך מבעבר, וביכולתו של טיפול הפילינג להאיץ את התהליך.

על מנת למנוע את נפילת העור מומלץ גם להתחיל בטיפול לחיזוק שרירי הפנים. מכשור מתקדם, שפועל על גירוי של השרירים ורקמות העור באמצעות מיקרו זרמים – מסוגל לשמור על גמישות העור. הטיפול מביא לפעילות מואצת של מחזור הדם, וגורם להגברת הפעילות בתא. רצף התהליכים שנוצר תורם להשבת החיות לעור.

בגילאי ה-40
בקבוצת גיל זו העור אינו זוהר וחלק כבעבר. בעיית הפיגמנטציה כתוצאה מקרינת השמש בולטת יותר. בנוסף לקמטים סביב העיניים, המצח והפה, ניתן להבחין כי הפינות של הפה מוטות כלפי מטה – מה שמקנה לפנים מבט מעט עצוב.

הטיפול הנפוץ בקבוצת גיל זו הוא הזרקה של חומרי מילוי טבעיים המכילים קולגן או חומצה היאלורונית. טיפול זה מאפשר להוסיף לעור נפח, ולהעניק לו מראה צעיר יותר.
אחד מפתרונות האנטי אייג'ינג היעילים ביותר הוא שימוש בחמצן. החדרה של חמצן לתאי העור מסייעת להניע את תהליכי התיקון וההתחדשות הטבעיים שלהם. טיפולי חמצן מתקדמים יותר אף עושים שימוש בזרם סילוני של חמצן, שמסיר באופן מבוקר את השכבות העליונות של האפידרמיס ובכך מאפשר חדירה מיטבית של לחות. אצל רונית רפאל – מדע היופי ניתן לשלב בטיפול גם החדרה של תוספים כמו ויטמינים ואומגה 3 שמטפלים בסימני הגיל באופן טבעי.

בגילאי ה-50
בקבוצת גיל זו, כל התופעות של שנות ה-40 מופיעות באינטנסיביות רבה יותר. הקפלים שנמתחים בין האף לפה נהפכים עמוקים יותר, והקמטים באזור הלחיים מתחילים להוות בעיה אמיתית. כתמי גיל על העור כתוצאה מחשיפת יתר לשמש – נפוצים מאוד.

הטיפול היעיל ביותר בכתמים הוא באמצעות פוטו-רג'וביניישן – קרן אור שביכולתה לשפר את מראה הכתמים, ולחדש את העור.

אחד הפתרונות להקניית מראה מתוח וממוצק יותר לעור בשכבת גיל זו, הוא כזה המשלב מזותרפיה (Mesotherapy). מדובר בשיטה טיפולית שבה מחדירים בהזרקה כמויות זעירות של חומרים לשכבה האמצעית של העור. על מנת להשיג אפקט אנטי אייג'ינג מקובל להשתמש בחומרים סותרי חמצון (אנטי-אוקסידנטים). מרכיבים אלה נדרשים להתחדשות של העור, וחסרים ככל שהוא מתבגר.

בגילאי ה-60
העור בקבוצת גיל זו נוטה להיות נפול, ובעל מראה בצקי. הקמטים מצויים בכל אזורי הפנים, כולל אזור הלחיים. שימוש בחומרי מילוי מקובל כדי להפחית את מראה הקמטים.

טיפולי חמצן מומלצים מאוד בשכבת גיל זו על מנת להקנות לעור מראה צעיר יותר. גם טיפול הפוטו-רג'וביניישן יעיל בגילאי ה-60.

המשיכו לעוד מידע על טיפולי פנים

לא ניתן להגיב.