'אולטרה גרביטי' טיפול חדש המשלב אולטרה סאונד, חמצן וחיזוק שרירים

יום רביעי, נובמבר 28, 2012 @ 08:42
עורך: Sinay Graphics

טכנולוגיה וטיפולים חדשים מצטרפים למלחמה בהזדקנות העור, מגה טיפול מתקדם המשלב מגוון רחב של טכנולוגיות חדשניות וטיפולים פורצי דרך. טיפול האולטרה גרביטי מעניק פתרונות למגוון רחב של גורמי הזדקנות העור בשכבות האפידרמיס והדרמיס ולפיכך התוצאות מיידיות ומצטברות. הטיפול הינו טיפול מתקן ומונע כאחד

מה קורה לעור שלנו עם השנים?

הזדקנות העור מתבטאת במגוון תופעות הנראות לעין, הסיבות להזדקנות העור נובעות מגורמים חיצוניים (אקלים, שמש, זיהום אויר, רדיקלים חופשיים), וגורמים פנימיים (גיל, גנטיקה, שינויים הורמונאליים,בעיות בריאות וכד'). במהלך השנים, העור שלנו משתנה, מפסיק להיות מתוח ונוצרים בו קמטים, מצבי התרופפות, אובדן גמישות וחוסר חיות. עם העלייה בגיל,קיימת הפחתה במספר כלי הדם המספקים חמצן לעור וחלה ירידה בריכוז החמצן ברקמת העור. לפיכך, קצב חלוקת התאים מואט ואורך חיי התאים מתקצר באופן משמעותי, עובדה המשפיעה על עוביו ודחיסותו של העור, העור נעשה דק יותר, יבש וחסר חיים.

מהו טיפול האולטרה גרביטי

פילוסופיית הטיפול של מרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" דוגלת בשילוב מגוון טיפולים ומוצרים על מנת להגיע לתוצאה אופטימאלית. מניסיון רב שנים הגענו לתובנה שאין בכוחו של טיפול אחד או מוצר אחד להביא את העור למצבו האופטימאלי ולכך נדרשים שילוב של כמה טיפולים יחד. טיפול האולטרה גרביטי  מיועד לספק פתרון כולל בכל שכבות העור ולמגוון רחב של בעיות, והינו טיפול אנטי איג'ינג מתקדם ביותר. הטיפול משלב יתרונות ותועלות של מגוון טכנולוגיות וטיפולים: חמצן, אולטרה סאונד וחיזוק שרירים. בטיחותו של טיפול זה, לצד קלות יישומו הופכת אותו למהפכני בתחום הרפואה האסתטית. טיפול האולטרה גרביטי מקנה לעור מראה מורם ומתוח, מפחית מראה קמטים וקמטוטים, מקנה לעור מראה חלק בעל גוון אחיד ומרקם רך וחלק. מראה העור משתפר באופן משמעותי ונראה צעיר, בריא וקורן. הטיפול מתבצע ע"י שילוב של מספר מכשירים רפואיים מתקדמים המשלבים מספר טכנולוגיות.

1.טכנולוגית  אולטרה סאונד – טכנולוגיה זו מסייעת להחדרה של מרכיבי קומפלקס אנטי איג'ינג בלעדי לתוך העור. אנרגיית האולטרה סאונד חודרת עמוק לתוך העור ומשמשת כזרז לייצור סיבי הקולגן, סיבים הנוטלים חלק מרכזי ברשת התמיכה של העור ותורמים למראה המוצק שלו.מכשיר האולטרה סאונד מייצר רעידות המדמות עיסוי זעיר על רקמות העור וגלי האולטראסאונד עוזרים לשיפור מחזור הדם וחילוף החומרים בשכבות העור.

קומפלקס האנטי איג'ינג מבוסס על על ויטמינים ומרכיבי הזנה חיוניים אחרים המסייעים להצערת העור והאטת קצב הזדקנותו.השימוש בקומפלקס מעניק לעור מראה רענן ,צעיר, גמיש ומתוח. התרכובת מכילה: לציטין טהור -  העוזר בריכוך קרום התא ומאפשר חדירה של חומרים מזינים לתא והפרשת רעלים ופסולת מתוך התא.
ויטמין A – מסייע ביצירת תאים חדשים וחיזוק מרכיבי התמיכה של העור.
אומגה 3 – תורם להפחתת מראה יובש בעור וליצירת מראה קורן ובריא.
ויטמין C- תורם תרומה כפולה, הוא עוזר ליצירת קולגן וביחד עם ויטמין E מספק הגנה מפני התחמצנות ונלחם ברדיקלים חופשיים.

2. טכנולוגיה לחיזוק שרירי הפנים – טכנולוגיה בה נעשה שימוש בפולסים חשמליים המפעילים את שרירי הפנים שנחלשו עם השנים על מנת לחזקם  ולהחזירם לתפקוד אופטימאלי. גירויים אלו הנעשים באמצעות אלקטרודות ייחודיות, יוצרים פעילות מוגברת של מחזור הדם וגורמים להגברת פעילות של התאים. המיקרו זרמים יוצרים רצף תהליכים הגורמים לחידוש הסיבים האלסטיים, להתחדשות רקמת העור, ולהרמת העור, ליפטינג – באזורים נפולים וכן להשבת החיות לעור.

3.טיפולי האוקסי / חמצן -  טכנולוגית האוקסיטק החדשנית והמתקדמת.משפחת טיפולי האוקסי של  L.RAPHAEL Geneve ושל "רונית רפאל – מדע היופי", עושה שימוש במכשור רפואי מתקדם בשילוב עם מרכיבים מהפכניים לטיפולי אנטי-אייג'ינג יעילים. החמצן הינו מניע, מחולל, ונדרש לקיום כל תהליכי ההתחדשות בגופנו. עם העלייה בגיל, קיימת הפחתה במספר כלי הדם המספקים חמצן לעור. כתוצאה מירידה בריכוז החמצן, תהליכי ההתחדשות של העור ומנגנון ההגנה והתיקון הטבעיים של העור נפגעים (תוחלת חיים קצרה, קצב חילוף חומרים מואט, רמת תפקוד יורדת באופן משמעותי) ואנו עדים לתופעות הזדקנות העור. טיפולי החמצן נועדו  להחדיר חמצן ברמה מיטבית אל השכבות העמוקות יותר של העור באמצעות הטכנולוגיה אנו מחדירים לעור  את החמצן בשילוב  ה LEC40 , תרכובת אנטי איג'ינג בלעדית ומהפכנית הרשומה כפטנט. התשלובת כוללת: לצטין טהור, אומגה 3, ויטמינים ומינרלים, בעלי יכולות דרמטיות של החייאה ומיצוק העור. עור הרווי בחמצן, יכול להשתמש במרכיבים אלה להנעת תהליכי התיקון וההתחדשות הטבעיים שלו ובכך להשיג תוצאות מיידיות ומצטברות במראה העור. לעור עם בעיית אקנה או פיגמנטציה אנו משתמשים בתשלובת ה -  LEC40 המכילה רכיבים ייעודיים לטיפול בבעיות אלה. כך אנו משיגים תועלת כפולה – אנטי איג'ינג + אנטי אקנה או אנטי פיגמנציה.

 תוצאות מיידיות ומצטברות

- חיזוק וחידוש השכבה החיצונית והשכבות העמוקות של העור (האפידרמיס והדרמיס).

- טיפול מונע ומתקן כאחד.

- הגברת קצב התחדשות התאים והרקמות.

- שיפור קצב חילוף החומרים וטיהור תאי העור.

- שיפור יכולתו הטבעית של העור לתקן את עצמו.

- הגברת ייצור הקולגן.

- העור גמיש יותר ומוצק בעל מראה מתוח ומהודק.

- הגברת רמת הלחות בעור, העור חיוני, קורן, רענן ובעל מרקם וגוון אחיד.

- העור נראה צעיר יותר ומתפקד כעור צעיר יותר.

- הטיפול מקנה תוצאות הדרגתיות ומצטברות.

למי מיועדים טיפולי האנטי-גרביטי

- לכל אחד החל מגיל 35 ובמקרים מסוימים אף קודם לכן.

- למי שעור פניו נעשה רפוי וסימני הגיל מתחילים להראות לעין.

- למי שמוטרד ממראה מדולדל של עור הפנים עקב שינויי משקל.

- למי שמוטרד ממרקם לא חלק ולא אחיד וממראה אפור וחסר חיוניות.

- למי שמעוניין בתוצאות מהירות בפרק זמן קצר.

- לגברים ולנשים.

השאר תגובה