טכנולוגיות מתקדמות מגויסות למלחמה בסנטר הכפול

יום חמישי, אוקטובר 4, 2012 @ 14:02
עורך: Sinay Graphics

רונית רפאל – מדע היופי, גאה להודיע על ההשקה בישראל של טיפול מתיחה ומיצוק לעור הצוואר והמחשוף.  טיפול המעודד החדרת לחות עמוקה בליווי חומצות שומן חיוניות כגון ליצטין ואומגה 3 , ניקוז לימפטי והפחתת כמות השומן מאזור הסנטר בעזרת תמצית הפורסקולין. העור בצוואר ובאזור הדקולטה (עצם החזה והמחשוף) שונה מעור הפנים. הוא דק מאוד, יש בו מעט בלוטות חלב ויכולת ההתחדשות שלו נמוכה ביותר ולכן העור באזורים אלו פגיע במיוחד.

הגורמים המאיצים את הזדקנות עור הצוואר : היעדר בלוטות חלב שמספקות שמנוניות וכן דלות שכבת השומן התת-עורית, התורמת להאצת רפיון העור ולהתקמטותו. שכבת האפידרמיס החיצונית עבה למדי ומקשה על חדירת תכשירי הטיפוח. צוואר פימה או "סנטר כפול" באופן כללי, עם הגיל, הצוואר מתעבה ומתרופף והתופעה של סנטר כפול מתעוררת גם אצל אנשים שאינם נושאים את הנטייה התורשתית. כשאנו מגיעים לשנות ה-40 לחיינו, מתחילה להתבטא התגובה הטבעית של הגוף לכוח המשיכה ומתחילה להתרחש התרופפות טבעית של שרירי הצוואר ושל עור הצוואר. ההתרופפות הזו, בין אם היא מלווה בהשמנה ובין אם לא, יוצרת – סנטר כפול. אנשים הסובלים מעודף משקל לרוב יסבלו גם מהשמנה של אזור הצוואר ומתופעת סנטר כפול.

פילוסופיית הטיפול של רונית רפאל – מדע היופי דוגלת בשילוב מגוון טיפולים ומוצרים על מנת להגיע לתוצאות המיטביות. הסיבה לכך היא התובנה, תוצאה של למעלה מ 20 שנות ניסיון, שאין בכוחו של טיפול אחד או מוצר אחד להביא את העור למצבו האופטימאלי. בהתאם לכך משלב טיפול הצוואר והמחשוף בין התועלות והיתרונות של שלושה סוגי טיפולים:

טיפול האנדו ליפט, משמש לעיסוי תת-עורי ולניקוז תאי השומן והרעלים, בשיטת ואקום-הפסקה-לחץ. אשר משפרת את זרימת הדם, וע"י כך מסייעת לתאים לקבל את רכיבי האנטי אייג'נינג ואת הפורסקולין לפירוק מהיר יותר של השומן.   טיפול האנדו ליפט מבצע 6 פעולות שונות המותאמות עפ"י הצורך של כל מטופל ומטופלת.

טיפול האוקסי סלים אשר עושה שימוש במכשור רפואי מתקדם בשילוב עם מרכיבים מהפכניים ובניהם הפורסקולין הידוע כמשפעל פעילות מטבולית ובכך יכול להחזיר את העור המזדקן למצב מטבולי צעיר יותר .בין השאר פורסקולין יכול להמריץ בעירה של שומנים תת-עוריים בפנים ובכך לשפר את החזות החיצונית. טיפול האוקסי  סלים מבוצע באמצעות חמצן טהור בשילוב מים פיזיולוגיים וה – LEC40 קומפלקס אנטי אייג'ינג המכיל לציטין טהור, אומגה3, אנטי- אוקסידנטים, פורסקולין וויטמינים. הקומפלקס פותח ע"י מחלקת המחקר והפיתוח של L.RAPHAEL Geneve בראשותו של פרופסור מאיר שיניצקי, מבכירי המדענים בעולם בתחום חקר ממברנת התא.

טכנולוגיית האולטרה- סאונד מסייעת להחדרה יעילה של מרכיבי קומפלקס האנטי אייג'נינג הבלעדי לתוך העור. אנרגיית האולטרה- סאונד חודרת לעומק העור ומשמשת כזרז לייצור סיבי הקולגן, סיבים הנטלים חלק מרכזי ברשת התמיכה של העור ותורמים למראה המוצק והמורם שלו. מכשיר האולטרה סאונד מייצר רעידוץ המדמות עיסוי זעיר על רקמות העור וגלי האולטרה – סאונד עוזרים לשיפור מחזור הדם וחילוף החומרים בשכבות העור.

קומפלקס האנטי-אייג'ינג – צוואר   ומחשוף

קומפלקס האנטי-אייג'ינג של טיפול צוואר ומחשוף מבוסס על ויטמינים ומרכיבי הזנה חיוניים אחרים המסייעים להצערת העור ולהאטת קצב הזדקנותו. פורסקולין משפעל פעילות מטבולית ובכך יכול להחזיר את העור המזדקן למצב מטבולי צעיר יותר .בין השאר פורסקולין יכול להמריץ בעירה של שומנים תת-עוריים בפנים ובכך לשפר את החזות החיצונית.

 לציטין טהור מרכך את ממברנת התא על מנת לאפשר חדירה של חומרים מזינים לתא והפרשה של רעלים ופסולת מתוך התא. די בפעולה זו על מנת לשפר משמעותית את מראה העור מאחר וברגע שהתאים מתפקדים טוב יותר הם נשארים בריאים ופחות פגומים לאורך זמן רב יותר. המרכיבים הנוספים בקומפלקס מנצלים את החדירות הנוחה אל התא על מנת לשפר עוד יותר את תפקודו – רטינול (נגזרת של ויטמין A) מסייע ביצירת תאים חדשים וחיזוק מרכיבי התמיכה של העור. אומגה 3 תורם להפחתת מראה יובש בעור וליצירת מראה עור קורן ובריא. ויטמין C תורם תרומה כפולה. הוא עוזר ליצור הקולגן וביחד עם ויטמין E מספק הגנה מפני התחמצנות.

תוצאות מיידיות

  • הגברת רמת הלחות בעור
  • העור קורן, נראה רענן ובעל מרקם עבה ומוצק יותר.
  • העור מתוח ומוצק יותר

תוצאות מצטברות

  • העור נראה צעיר יותר ומתפקד כעור צעיר יותר
  • לעור מרקם וגוון אחיד
  • העור נראה מורם יותר, מתוח יותר ממוצק יותר ומחוטב יותר

למי מיועד הטיפול :

  • לכל אחד מגיל 35 ובמקרים מסוימים אף קודם לכן.
  • למי שמוטרד ממראה עור מדולדל עקב שינויי משקל
  • למי שמוטרד ממרקם לא חלק ולא אחיד וממראה אפור וחסר חיוניות
  • לגברים ולנשים

השאר תגובה