מה אומרות ידייך? טיפול משולש לשיפור מראה עור גב היד

יום חמישי, אוקטובר 4, 2012 @ 13:59
עורך: Sinay Graphics

במרכזי "רונית רפאל-מדע היופי" משיקים את  Advanced Anti-Aging Hand Triple Therapy טיפול משולש לשיפור מראה עור גב היד.

אומרים שהעיניים הן המראה של הנפש. הידיים לעומת זאת עשויות להסגיר לא מעט פרטים רבים על גילנו, אורח חיינו, משלוח ידינו והאופן שבו אנחנו דואגים להופעתנו. זו גם אחת הסיבות שנשים רבות מבקרות אצל מניקוריסטיות ושבשנים האחרונות פורחת בעולם תעשיית טיפוח הציפורניים. אבל לא די בטיפוח הציפורניים על מנת שהידיים ייראו מטופחות, רעננות וצעירות. כפות הידיים חשופות יותר מכל איבר אחר למפגעים חיצוניים. הן בדרך כלל האזור החשוף ביותר בגוף (מעטים מאיתנו עוטים כפפות, אבל הרוב המכריע שלנו מכסה את רוב גופו לפחות בחלק ניכר מימות השנה). בנוסף הן האיבר שבא במגע עם עצמים זרים, נוזלים ותכשירים שונים ועוד… כל אלה משפיעים באופן ישיר על עור כפות הידיים ובמיוחד על זה שעל גב היד. לכך נוספת העובדה שעור גב היד דק מאד ולכן גם פגיע יותר.

מאחר ורובנו נוטים להקפיד לשמור ולטפל בעור הפנים והצוואר ומשקיעים פחות תשומת לב  בהגנה ובטיפול בידיים, את סימני ההזדקנות המוקדמת של העור ניתן לראות בבירור על גב כף היד עוד לפני שהם ניכרים בעור הפנים. סימנים אלה הם בעיקר כתמי גיל, רפיון, קמטים ויובש. רונית רפאל – מדע היופי, מציגה גישה טיפולית מקיפה לעור הידיים המורכבת מייעוץ ומטיפול ה – Advanced Anti-Aging Hand Triple Therapy. שלב הייעוץ נועד לבדיקת מצב העור ולהדרכה מעמיקה על האופן בו יש להגן על הידיים ועל הטיפול היום יומי בהן. הטיפול עצמו מורכב משלושה טיפולים אפקטיביים וממוקדים שמטרתם לשקם את מראה העור הפגוע ולעזור לו להגן על עצמו מפני מפגעי הסביבה.

מקבץ הטיפולים כולל טיפול פוטו לייט, טיפול מזו אומגה ואחד מטיפול אוקסי (מותאם על פי צרכי העור המטופל). לכל אחד מהטיפולים יתרונות טיפוליים משמעותיים והשילוב ביניהם מהווה את הטיפול האולטימטיבי בעור גב היד.

שלב ראשון – טיפול פוטו לייט

טיפול זה בו נעשה שימוש בקרני אור באורכי גל שונים מיועד לחידוש מראה העור להפחתת מראה כתמי שמש וגיל ולשיפור מראה הקמטוטים.

הפחתת מראה כתמים ,שינויי גוון ופגמי עור קלים – תוצאה זו מושגת באמצעות שימוש בקרן אור בגל קצר הפועלת בעיקר על שטח פני העור ועל השכבות העליונות. גלי האור נספגים בריכוזי המלנין, מפרקים אותם ומאפשרים למערכת הסינון הטבעית של העור לסננם ולהפחית את מראם. מידת הפחתת מראה הכתמים תלויה בעומק הכתם, בריכוז המלנין ובצבע העור של המטופל/ת.

חידוש מראה העור והקניית מראה בריא וקורן יותר – מושג על ידי שימוש בגל ארוך יותר החודר לעומק שכבת האפידרמיס ובאמצעות אנרגית החום יוצר תגובה של האצת ייצור קולגן ואלסטין ברמות תקינות. קולגן ואלסטין הם הסיבים האלסטיים האחראים על דחיסות, חוזק וגמישות העור.

טיפול הפוטו לייט מחמם את השכבות הפנימיות של העור, ממריץ את קצב זרימת החמצן ומהווה הכנה יעילה לשלב הבא – טיפול המזו-אומגה בו מתבצעת החדרה של מרכיבי אנטי-אייג'ינג לשכבות הפנימיות של העור.

שלב שני – טיפול מזו-אומגה

טיפול אנטי-אייג'ינג מתקדם המפחית באופן דרמטי את מראה סימני הגיל.

טיפול המזו-אומגה של רונית רפאל-מדע היופי מבוסס על שיטת המזו-תרפיה (Mesotherapy), שיטה טיפולית שבה מחדירים, באמצעות הזרקה לשכבה האמצעית של העור (מזו = אמצע), כמויות זעירות של מרכיבים בעלי יתרונות אנטי-אייג'ינג מובהקים . יתרון המזו-תרפיה הוא ביכולת להביא את אותם חומרים פעילים למקום הרצוי בעומק העור ובשונה מהזרקה נקודתית  – הטיפול מאפשרת החדרה רב נקודתית  וטיפול באזור גדול יותר.

קומפלקס המזו-אומגה מכיל חומצה האילורונית, אומגה 3, לציטין ויטמינים ומרכיבים נוגדי חמצון אחרים.

טיפול המזו-אומגה מעניק לעור מראה בריא יותר, מחזיר לו את חיוניותו, מפחית את מראה הקמטוטים, מחזק ומעבה את האפידרמיס ובכך מגדיל את ההגנה על העור ואת יכולתו לשמור על הלחות. הטיפול משפר את גמישות העור, מרכך אותו ומחליק אותו.

השלב הזה של הטיפול מבוצע על ידי רופא מוסמך.

השלב השלישי – טיפול אוקסי האנד

השלב השלישי של הטיפול הינו טיפול אוקסי האנד.   הטיפול המתאים נבחר על פי צרכי העור המטופל מתוך ממגוון טיפולי האוקסי הבלעדיים של רונית רפאל – מדע היופי.

טיפולי האוקסי עושים שימוש במכשור רפואי מתקדם בשילוב עם מרכיבים מהפכניים לטיפולי אנטי-אייג'ינג יעילים. בין הטיפולים :

אוקסי-סטאר (Oxy-Star) :        טיפול האנטי-פיגמנטציה האידיאלי שעושה שימוש בתמצית כמהין בלעדית של L.RAPHAEL Geneve.

                                                הנוסחה נוגדת הפיגמנטציה מפחיתה כתמים כהים, ועוזרת למנוע היווצרותם של כתמים חדשים.

אוקסי-פיל (Oxy-Peel) :           הטיפול האופטימאלי למניעת הזדקנות מוקדמת של העור, להשבת המרקם והמראה הבריא שלו, ולהפחתה דרמטית של כל סימני הגיל המוקדמים הנראים לעין.

                                                הטיפול מבוסס על שימוש ב LEC40 קומפלקס האנטי-אייג'ינג הבלעדי של L.RAPHAEL Geneve.

טיפולי האוקסי מבוססים על החדרת חמצן טהור בשילוב עם מים פיזיולוגים ועם התרכובת הייחודית לכל טיפול. החדרת חמצן עוזרת להמריץ את קצב חידוש התאים, עוזרת להגדיל את מאגרי האנרגיה של התאים ומדרבנת את ייצור הקולגן.

הפעולה המשולבת של החמצן והתרכובת הייחודית משפרת באופן משמעותי את איכות, עובי וצפיפות העור, מעניקים לו את המראה הקורן, בריא, מתוח ומוצק של עור צעיר, ובכך מפחיתים באופן משמעותי את סימני הגיל.

טיפול האוקסי המסיים את הטיפול המשולש מרגיע את העור ומעניק לו תחושת רכות נפלאה.

השאר תגובה